سامانه 138 به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات زائران
۱۳۹۸-۱۱-۲۸
نخستین سالگرد راه اندازی سامانه ملی 138

مجموعه آستان مقدس رضوی در راستای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به زائران و مجاوران علاقمند است تا از نظرات، پیشنهادات و انتقادات زائران از طریق سامانه تلفنی 138 به صورت شبانه روزی بهره‌مند شود تا درمناسبت‌های مختلف مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
 مركز جامع ارتباطات مردمي (تلفن ملي 138) وظيفه ثبت مكانيزه و انتقال پيشنهادات و انتقادات زائران و مجاوران بارگاه منور رضوي به مسئولان آستان قدس رضوي و برقراري ارتباط آنان با بخش‌هاي مختلف اين آستان مقدس را برعهده دارد. تلفن 138 يك سامانه متمركز است كه همه افراد در سراسر كشور مي توانند از طريق اين سامانه با ساير بخش های آستان قدس رضوي ارتباط بگيرند.

فایل های ضمیمه:
برچسب‌ها:
افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید